Kaip grąžinti nekokybišką prekę?
Jeigu nesate patenkinti prekių kokybe ir norite jas grąžinti arba pakeisti, prašome ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių pristatymo susisiekti su mumis el. paštu info@mesukesurukai.lt arba telefonu +370 670 01598. Būtinai pridėkite nekokybiško produkto nuotrauką. Jei norite, prekę galite iškart grąžinti ją pristačiusiam asmeniui.
Pagrįstus skundus, kurie yra pateikiami laiku, visada išsprendžiame kliento naudai – grąžiname sumokėtus pinigus, papildomai pristatome prekę ar pan. Iš anksto suderinama, kur ir kada pristatęs asmuo atvykti atsiimti prekių, o su tuo susijusios išlaidos tenka mums.
Pinigus už grąžintas prekes į banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, pervesime ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės grąžinimo dienos.
Jei dėl sveriamų produktų svorio paklaidos gavote prekių už mažesnę, nei sumokėjote, sumą, skirtumą į sąskaitą, iš kurios atlikote mokėjimą, taip pat pervesime ne vėliau kaip per 7 darbo dienas. Daugiau informacijos apie grąžinimą rasite skiltyje “Pirkimo-pardavimo taisyklės”.
Prekių pristatymas
Prekių pristatymas yra organizuojamas pagal užsakovo pateiktą adresą, jam atlikus ir bankui patvirtinius mokėjimą. Atskiru pranešimu užsakovas bus informuotas dėl pristatymo galimybių bei datos.
+370 670 01598




info@mesukesurukai.lt
Kontaktai pasiteravimui
MB Mėsukė ir sūrukai
Įmonės kodas: 307398257
PVM mokėtojo kodas: LT100018823919
Maisto tvarkymo subjekto numeris: 190015018
Kauno raj, Narėpų kaimas